O U T S O U R C I N G
Stalo se Vám již někdy, že jste rychle potřebovali servisní služby, ale neměli jste čas firmu si proklepnout a oni k Vám poslali někoho takového? S námi se Vám to nestane!!!

Jaké jsou výhody OUTSOURCINGU oproti jednorázovému servisnímu zásahu?
- Veškeré servisy bude dělat náš profesionální zaměstnanec, který se dobře seznámí s Vaším IT ve firmě, všechny problémy tak bude řešit lépe a rychleji a bude moci provádět kroky k předcházení dalším případným problémům.
- Pracovník bude za navržené řešení a odvedenou práci zodpovědný, a to i sám sobě, jelikož problémy vzniklé na základě jeho chyb bude řešit zas jen on sám.
Jaké jsou výhody OUTSOURCINGU oproti vlastnímu IT zaměstnanci?
- Naši zaměstnanci mají velké množství zákazníků, tedy i velké množství již nabytých zkušeností. Mají velký rozhled a dobrou organizaci práce.
- Absolvují různá školení, která je udržují v popředí.
- Naši specialisti jsou schopni navrhnout a implementovat řešení, na které by zákazník musel přibrat třetí stranu.
- Pro velké procento malých a středních firem je neekonomické zaměstnávat vlastního IT zaměstnance. Daleko levnější je pronajatá práce (na "pár hodin" týdně nebo měsíčně) našeho specialisty. Firmy tak ušetří na odvodech zdravotního a sociálního pojištění za vlastního zaměstnance.
-
Zákazníci mají potřebu např. periodicky a automaticky zálohovat svá životně důležitá data. K tomuto účelu např. zřizujeme automatizovaný systém, periodicky dozorovaný z naší firmy, což je bez servisní smlouvy nemožné.
Jak probíhá zavedení outsourcingových služeb?
Naprosto individuálně podle velikosti a potřeb zákazníka, většinou však víceméně podle tohoto scénáře:
- Úvodní obchodní jednání, hrubé seznámení se současnou strukturou IT a potřebami zákazníka, diskuze o tom, kam by se chtěl ubírat, nástin našich možností a zkušeností, nástin termínů pro splnění dalších kroků.
- Detailní seznamování s problematikou ve spolupráci se stávajícím správcem (pokud existuje), monitorování potřeb a náročnosti (technologie, dopravní obslužnost atd.).
- Návrh servisní smlouvy, upřesňování podrobností, akceptace smlouvy a tím přenesení odpovědnosti.
- Empiricky vypozorovaným jevem je, že v počátku spolupráce dochází k realizaci dohodnutých plánů a inovací vyplynuvších z předchozích bodů. Např. většina firem přistupuje na outsourcing v momentě, kdy potřebuje on-line propojit své pobočky a uvědomuje si, že potřebuje někoho, kdo bude řešení "znát" a zároveň bude schopen vyplynuvší problémy okamžitě řešit.
Upřímně věříme, že tato námi nabízená služba založená na dlouhodobé důvěře mezi poskytovatelem a zákazníkem, přináší našim zákazníkům úsporu finančních i lidských prostředků.